2016. július 8., péntek

Gubás Gabi: A szúnyogírtó hozzátartozik a sminkhez

Gubás Gabi szerda este a ClassFM Class Kultúra című műsorában mesélt Szani Rolandnak pályájáról, nyári terveiről, fellépéseiről. Az elragadó színésznő július 9-én Siófokon énekel és játszik a gyerekkel, július 14-én pedig a földvári Kultkikötőbe egy tüzes mediterrán esttel érkezik.

(Fotó: Anyakanyar, Kövesdi Réka)

„Nyáron olyan dolgokat lehet csinálni, amiket évközben nem. Forgatni, vagy koncerteket adni” – mesélte Gubás Gabi, aki elmondta azt is, nem egész nyáron dolgozik, a családjával is sok időt tölt. „Nyaralunk, aztán kicsit fellépek,

amikor tehetem, magammal viszem a gyerekeket, ott vannak, csápolnak nekem.”

A színésznő fontosnak tartja, hogy egyensúlyban legyen élete.

„Szeretem az arany középutat megtartani. Amellett, hogy színésznő, én anyuka is vagyok.”

Július 9-én délután a Hotel Európa rendezvénytermében látható Bergengóciából jöttünk című gyerekeknek szóló előadása, július 14-én, csütörtökön este pedig a felnőtt közönségnek kedveskedik. Szabad-e a tested este? című mediterrán estje igazán forró pillanatokat hoz a hűvös nyárestébe. Félédes mediterrán dallamok a nap, a szél, és a víz által érlelt hangulatokkal. Fogyasztása 20 Celsius fok felett gyertyafénynél ajánlott.


(Fotó: Trunkó Zoltán)

Gabi azt is elárulta, nem szimpla zenés estről van szó. A bossa, a samba, a cumba és a swing mellett a versek is fontos szerepet kapnak. „A világirodalom legszebb verseiből szemezgettem. A régi görögökből is, nagyon jó passzolnak a bossa novahoz!”

És hogy lesz-e a színésznőnél szúnyogírtó? „Naná, ez hozzátartozik a sminkhez!

Sőt, amikor összecsomagolnak a fodrászok, sminkesek, kellékesek egy szabadtéri előadáshoz, a táskában ott a szúnyogírtó.”


Jegyek Gubás Gabi gyerekelőadására itt!

A tüzes dallamokat ízlelnéd meg? Katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése