2016. július 6., szerda

Egykori Összpróbások: Stohl Rebeka

Az ismert és kedvelt színművész, Stohl András lánya, Rebeka is eltöltött tíz felejthetetlen napot az Összpróba nyári alkotótáborában. Rebi az összpróbás élményeiről mesélt nekünk.



„Néhány évvel ezelőtt édesapámnak mondtam, hogy elgondolkodtam azon, hogy jelentkezzek a színművészeti egyetemre” – mesélte el Rebi kérdésünkre, mégis hogy talált rá az Összpróba táborra? „Apa mondta, hogy Balatonföldváron

lesz egy tábor, ahol megismerkedhetek közelebbről is ezzel a világgal.

Rajta keresztül már láthattam az évek alatt, hogy alakul egy előadás, de személyesen nem élhettem még át. Apa az akkori kurzusvezetőt, Hámori Gabit és az Összpróba elnökét, Nagy Viktor is jól ismeri, így örömmel ajánlotta ezt a tábort.”



Rebekáék tíz napon keresztül dolgoztak, így az olvasópróbától egészen az előadásig tapasztalhatták meg, hogy kerül színpadra egy előadás.

„Nagyon jó élmény volt, szerettem minden napot,

izgalmas volt belelátni az alkotás minden állomásába. Az első nap az ismerkedésről szólt, aztán jött az összeolvasópróba, pont, mint apáéknál a színházban.”

Rebi elárulta, még ma is nagy hatással van rá a tábor, és boldogan gondol vissza az összpróbás emlékekre.

„Még jobban kedvet kaptam a színházhoz,

nagyon élveztem az egészet, jól érzetem magam az előadásban is.”



A bemutatót szülei is megnézték. „Hermiát játszottam Shakespeare Szentivánéji álmában.

Anya azt mondta utána, hogy egy csomó olyan vonást látott rajtam, ami apában is benne van”

– árulta el Rebeka. „Még nem jelentkeztem a színművészetire, de nem vetettem el azt a lehetőséget. Az Összpróba tábort egyébként azoknak a gyerekeknek ajánlom, akiket érdekel a színház, de félnek attól, hogy hogyan teljesítenek majd.

Itt bátran kipróbálhatják magukat és kibontakozhatnak.”


Információ a Összpróba 2016-os táborairól: http://osszproba.hu/tábor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése